(044) 257-77-37   (067) 240-98-28
(099) 441-82-82
Додати до кошика
Назва товару
10012,10 грн.
Новини
25.01.2024

Отримали поставку по насінню ТМ "Професійне насіння" і "Seedera". Є класні новинки. Подивитись асортимент

24.01.2024

 

Отримали горщики серії FB. Вже доступні до замовлення. Подивитись наявність

 

01.12.2023

Оновили наявність різом ахіменесів, ахіманій та ахіменант. В наявності різоми різних розмірів. Ціна від 25 грн.

Головна Доставка і оплата
Доставка і оплата

  • Доставка

    Як можна отримати замовлення?
    • Самовивіз. Замовлення можна забрати із нашого офісу за адресою м.Київ, м.Васильківська, вул.Козацька 118, вхід із двору, 1 під’їзд, 2 поверх. Увага! Змінено графік роботи. Наразі, офіс працює з 10 до 18, з понеділка по суботу. Неділя - вихідний.
    • Відправка перевізниками по Україні. Ми працюємо із самими відомити та надійними перевізниками по Україні: Укрпочта, Нова Пошта. Замовлення можна оплатити як при отриманні. Так і на карту банку. Реквізити для оплати ми скидаємо після узгодження замовлення.
      Вартість пересилки оплачує отримувач згідно з тарифами перевізника.
      Відправка Нової Пошти відбувається кожен день, крім неділі. Відправка Укрпошти відбувається 2 рази на тиждень, крім неділі.
      Замовлення оформлені та оплачені до 15:00 відправляються в той же день. Замовлленя оформлені та оплачені після 15:00 відправляються на наступний день.
    ПеревізникСпосіб доставкиФорма оплатиТермін доставки  
    Нова Пошта На відділення При отриманні
    Оплата на карту
    1-3 рабочих дня Розрахунок вартості Список відділень
    Кур’єрська доставка При отриманні
    Оплата на карту
    1-2 рабочих дня  
    УкрПошта На відділення При отриманні
    Оплата на карту
    1-4 рабочих дня Розрахунок вартості Список відділень
    Кур’єрська доставка При отриманні
    Оплата на карту
    1-4 рабочих дня  
    Межнародні відправлення УкрПоштою На відділення Попередня оплата В залежності від країни отримувача Розрахунок вартості  
    Шановні клієнти! При отриманні замовлення на відділенні перевізника або під час кур]єрської доставки, просимо Вас на місці перевіряти посилку і товар на предмет пошкодження. У випадку, якщо щось пошкоджено, можна написати претензію перевізнику або нам. В іншому випадку, за межами відділення, ні ми. Ні перевізник не зможемо прийняти претензію.
    Перед оформленням замовлення ознайомтесь із тарифами перевізника. Якщо виникають запитання - ми завжди раді на них відповісти!
  • Повернення
    Повернення і обмін товару:

    Повернення і обмін товарів здійснюється протягом 14 днів з моменту його отримання.

    Процедура повернення і обміну передбачає наявність паспорта і товарного чека на товари, якы повертаються. Підставою для повернення є складена покупцем Заява.

    Повернення, обмін і ремонт товарів придбаних в інтернет магазині «Квіткова Лавка» здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець може повернути куплений товар в 2 випадках:

    1. Товар має істотний недолік (Стаття 8)
    • Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.

      Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця): після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин, при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

    • виробник не може усунути дефект
    • не можлива заміна товару на аналогічний
    • після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції
    2. Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, або з яких-небудь інших причин не задовольняє вимогам покупця (Стаття 9)
    • Якщо обмін або повернення товару відбувається з нашої вини (відправили товар не за замовленням або в замовленні не вистачає товарів) - в такому випадку витрати на пересилку ми беремо на себе.
    • У всіх інших випадках, витрати на пересилку бере на себе покупець (клієнт).
    • Якщо на момент обміну немає аналогічного або схожого за своїми характеристиками товару, здійснюється повернення грошей (вартість товару).
  • Упаковка
    • Всі посилки упаковуються в індивідуальні коробки, які відповідають розміру замовлення і виготовляються вручну. Усередині посилки товар при необхідності закріплюється. Така упаковка зменшує вібрацію при транспортуванні, що значно знижує пошкодження товару навіть при екстремальних умовах перевезення.
    • Рослини упаковуються з урахуванням температурного режиму (якщо потрібно робиться утеплення) в індивідуальні упаковки. Це виключає пошкодження рослин, висипання ґрунту, адаптацію рослин після пересилки. Упаковка замовлень здійснюється безкоштовно, в тому числі, якщо необхідно, з утепленням. При середньодобовій температурі нижче 10 ° С рослини Укрпоштою і перевізниками не потрапляють.
    • При упаковці змішаних посилок - супутні товари та рослини, рослини упаковуються в окрему коробку, що виключає пошкодження рослин всередині посилки при перевертанні.
    • 99,9% наших посилок доходить в непошкоджений вигляді. В інших випадках питання вирішується індивідуально. У деяких випадках (при пошкодженні рослин через погану упаковки) надається заміна пошкоджених рослин.