(044) 257-77-37   (067) 240-98-28
(099) 441-82-82
Додати до кошика
Назва товару
10012,10 грн.
Новини
25.01.2024

Отримали поставку по насінню ТМ "Професійне насіння" і "Seedera". Є класні новинки. Подивитись асортимент

24.01.2024

 

Отримали горщики серії FB. Вже доступні до замовлення. Подивитись наявність

 

01.12.2023

Оновили наявність різом ахіменесів, ахіманій та ахіменант. В наявності різоми різних розмірів. Ціна від 25 грн.

Доставка

Як можна отримати замовлення?
  • Самовивіз. Замовлення можна забрати із нашого офісу за адресою м.Київ, м.Васильківська, вул.Козацька 118, вхід із двору, 1 під’їзд, 2 поверх. Увага! Змінено графік роботи. Наразі, офіс працює з 10 до 18, з понеділка по суботу. Неділя - вихідний.
  • Відправка перевізниками по Україні. Ми працюємо із самими відомити та надійними перевізниками по Україні: Укрпочта, Нова Пошта. Замовлення можна оплатити як при отриманні. Так і на карту банку. Реквізити для оплати ми скидаємо після узгодження замовлення.
    Вартість пересилки оплачує отримувач згідно з тарифами перевізника.
    Відправка Нової Пошти відбувається кожен день, крім неділі. Відправка Укрпошти відбувається 2 рази на тиждень, крім неділі.
    Замовлення оформлені та оплачені до 15:00 відправляються в той же день. Замовлленя оформлені та оплачені після 15:00 відправляються на наступний день.
ПеревізникСпосіб доставкиФорма оплатиТермін доставки  
Нова Пошта На відділення При отриманні
Оплата на карту
1-3 рабочих дня Розрахунок вартості Список відділень
Кур’єрська доставка При отриманні
Оплата на карту
1-2 рабочих дня  
УкрПошта На відділення При отриманні
Оплата на карту
1-4 рабочих дня Розрахунок вартості Список відділень
Кур’єрська доставка При отриманні
Оплата на карту
1-4 рабочих дня  
Межнародні відправлення УкрПоштою На відділення Попередня оплата В залежності від країни отримувача Розрахунок вартості  
Шановні клієнти! При отриманні замовлення на відділенні перевізника або під час кур]єрської доставки, просимо Вас на місці перевіряти посилку і товар на предмет пошкодження. У випадку, якщо щось пошкоджено, можна написати претензію перевізнику або нам. В іншому випадку, за межами відділення, ні ми. Ні перевізник не зможемо прийняти претензію.
Перед оформленням замовлення ознайомтесь із тарифами перевізника. Якщо виникають запитання - ми завжди раді на них відповісти!