(044) 257-77-37   (067) 240-98-28
(099) 441-82-82
Додати до кошика
Назва товару
10012,10 грн.
Новини
26.08.2021

Оновили наявність по укоріненим листочкам та діточкам фіалок. Майже всі листочки з дітками, а деякі діточки навіть починают квітнути! За бажанням, можемо зробити додаткові фото сорту, який Вас зацікавить)

26.08.2021

Осеннее, без азотное, удобрение ТМ Agrecol в наличии. Можно подобрать для любых растений! Состав подобран таким образом, чтобы обеспечить растения необходимыми элементами питания и подготовить к зимовке.

18.08.2021

Получили долгожданные среи от вредилетей и болезней. Подходят как для лечения, так и для профилактики. Уже готовы к использованию! Работают от широкого спектра вредителей и болезней комнатных растений.

Возврат

Повернення і обмін товару:

Повернення і обмін товарів здійснюється протягом 14 днів з моменту його отримання.

Процедура повернення і обміну передбачає наявність паспорта і товарного чека на товари, якы повертаються. Підставою для повернення є складена покупцем Заява.

Повернення, обмін і ремонт товарів придбаних в інтернет магазині «Квіткова Лавка» здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець може повернути куплений товар в 2 випадках:

1. Товар має істотний недолік (Стаття 8)
  • Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.

    Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця): після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин, при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  • виробник не може усунути дефект
  • не можлива заміна товару на аналогічний
  • після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції
2. Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, або з яких-небудь інших причин не задовольняє вимогам покупця (Стаття 9)
  • Якщо обмін або повернення товару відбувається з нашої вини (відправили товар не за замовленням або в замовленні не вистачає товарів) - в такому випадку витрати на пересилку ми беремо на себе.
  • У всіх інших випадках, витрати на пересилку бере на себе покупець (клієнт).
  • Якщо на момент обміну немає аналогічного або схожого за своїми характеристиками товару, здійснюється повернення грошей (вартість товару).